شما اینجا هستید >   تماس با ما > تالار گفتمان
 
  انجمن ها  مباحث  تکنولوژي هاي رو...  آينه هوشمند
غير فعال قبلی
 
بعدي بعدي
پست جديد 2011/12/19 02:10 ب.ظ
  SuperUser Account
پست ارسال شده است 11
بدون رتبه


آينه هوشمند 
تغییر داده شده توسط SuperUser Account  روی 2011/12/19 03:13:00 ب.ظ)
محققین New York Times با طراحی یک آينه متفاوت، مسير جدیدی برای دستیابی به اخبار روز فراهم کرده اند. 
آینه شما یک مرکز هوشمند اطلاع رسانی خواهد بود. این محصول یک نمايشگر و در عین حال یک آينه برای قرار گرفتن در حمام و یا سرويس های بهداشتی است. زمانيکه فرد برای مسواک زدن، یا هر کار دیگر در مقابل اين آینه می ایستد با کمک تکنولوژی حسی حرکتی کینکت شرکت مایکروسافت، حرکات را تشخيص می دهد. همچنین با استفاده از تکنولوژی تشخیص صدا نیز می تواند فرامين صوتی کاربر را اجرا کند.

شما همزمان با کار خود مقابل آينه می توانيد سر خط خبرهای روز را بخوانيد، جدیدترین ويديو روز را ببینید، برنامه کاری روزهای هفته خود را در تقویم آينه مشاهده کنيد، ایمیل بزنيد و خريد آنلاین داشته باشید. انجام تمامی این فعاليت ها با استفاده از تکنولوژی حرکتی و صوتی یعنی همان چیزی که در کينکت خلاصه می شود امکانپذير است که به دنبال حرکت افراد و مکالمات صوتی آنها با آینه صورت می پذيرد. 

اطلاعات بیشتری از سخت افزار این آینه و چگونگی دقیق عملکرد آن منتشر نشده است اما با داشتن آن ديگر نياز نیست مسواک به دست پشت میز کار خود برگرديد و اخبار را در کامپیوتر خود دنبال کنيد و يا بر روی کاناپه جلوی تلویزیون بنشينيد و بين کانالهای مختلف خبر سرک بکشید. می توانید با خیال راحت مقابل آينه مسواک را با طعم خبر های روز بزنید. 

 فعلا طرح اولیه اين آینه ارائه شده و هنوز از قیمت و زمان ورود آن به بازار خبری در دسترس نیست. اما به نظر می رسد که به محض ورودش بتواند يک قلم جنس فانتزی برای سرویس اتاق هتل ها باشد و در آینده نزدیک احتمالا در اغلب خانه ها به جای آینه معمولی باید منتظر این آینه های هوشمند باشیم.
 
غير فعال قبلی
 
بعدي بعدي
  انجمن ها  مباحث  تکنولوژي هاي رو...  آينه هوشمند